niedziela, 16 czerwca 2013

KOLORY TĘCZY - TAG

TAG Kolory Tęczy - na czym polega? Zasady są bardzo proste: dla każdego koloru przyporządkowujemy kosmetyk który lubimy. Zabawa zainicjowana w polskiej wersji na blogu Iwetto - strasznie mi się spodobała, od razu miałam ochotę się przyłączyć.
No to jedziemy!


ŻÓŁTY - rozświetlacz Mary - Lou Manizer z firmy The Balm. Mam go stosunkowo niedługo, ale już skradł moje serce. Jest zamknięty w uroczym opakowaniu i daje piękny efekt na skórze - delikatny, złocisty blask. Pełna notka (klik klik).

 

POMARAŃCZOWY - Podkład Rimmel Wake Me Up - jedyny jak do tej pory podkład rozświetlający, który dobrze spisuje się na mojej mieszanej skórze. Bardzo dyskretnie rozświetla, nadaje skórze świeżości i bardzo dobrze się trzyma. Bije na głowę wiele wysoko półkowych propozycji.

 

CZERWONY - pod tym kolorem nie mogło być nic innego jak tylko moja ukochana pomadka Maybelline Colorsensational w odcieniu 540 Hollywood Red. Jest to kolor po prostu stworzony dla mnie, absolutnie idealnie pasuje do mojej bladej karnacji i ciemnych włosów. Piękny, klasyczny kolor. 

 

RÓŻOWY - chyba nikogo nie zdziwi, że dla tego koloru zaproponuję róż MAC Well-Dressed. Jeden z moich ulubionych, świetny odcień chłodnego różu. Polecam wszystkim bladolicym. Pełna notka (klik klik).

 

FIOLETOWY - maska Biovax do włosów ciemnych. Świetnie się spisuje, nadaj włosom miękkości i blasku, a przy tym ich nie obciąża. Gdybym jeszcze tylko potrafiła się zmobilizować do jej regularnego stosowania ;).

 

NIEBIESKI - Yoskine szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy. Jest to obecnie mój ulubiony peeling. Zdziera bardzo, bardzo mocno, jest jak papier ścierny w kremie. Skórę pozostawia absolutnie gładką.

 

ZIELONY - dla tego koloru miałam aż nadmiar propozycji, trochę nie mogłam się zdecydować, ale ostatecznie uznałam, że moim najbardziej ulubionym kosmetykiem z tej kategorii jest SANOFLORE Emulsion Fraiche Anti - Imperfections. Nie spełnia mnóstwa obietnic, ale za to bardzo dobrze matuje skórę. Dodatkowo - naturalny skład potwierdzony certyfikatem Ecocert. Pełna notka (klik klik).


Do zabawy zapraszam każdego kto ma ochotę :)

56 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym jakiś kosmetyk The Balm ;) tylko ceny niezbyt przystępne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa. :) Lubię kremy Sanoflore. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż <3 Mam już drugie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem się zastanawiam jak te osoby inicjujące tagi to wszystko wymyślają:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa, przybliżyłaś mi kosmetyki, których nie znałam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tęczowy pomysł:)Żółty rozświetlacz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz od dawna mam ochote wyprobowac te pomadki od Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny tag, bardzo mi się spodobał..hehh teraz sama myślę o mich kosmetykach w kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG chyba dzisiaj na niego odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham rozświetlacz z The Balm i róż z Mac-a ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zabawa, a rozświetlacz wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mary - Lou Manizer bardzo lubię :) Mam kilka innych rzeczy z The Balm i również je sobie chwalę. Firma nie jest droga, a jakościowo bardzo dobra.
    Z Sanoflore kupiłam roll on na niedoskonałości bo spodobał mi się skład, ciekawe jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka Hollywood Red..jest mega, uwielbiam ją. Zawsze czuję się w niej mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pierwsze cacko kusi mnie już od dawien dawno,jak tylko skończę to co mam to pewnie powędruje w moje łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozświetlacz i podkład są bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle osób poleca ten róż z Well Dressed ze bedac w salonie MAC muszę go w końcu zmacać ... i kupić ?? :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł :D Pierwszy raz widzę ten Tag :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również pierwszy raz widzę ten tag :P Jak znajdę trochę czasu to może go zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo świetna zabawa z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna zabawa, ale ja chyba miałabym problem ze skompletowaniem wszystkich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny ten TAG. :) Rozświetlacz The Blam marzy mi się od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorowo się zrobiło :) znam z Twojej gromadki Well Dressed tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny TAG! Mam chętkę na ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten Tag, ciekawe czy bym znalazła całą tęczę w moich ulubieńcach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra tag :D jak będę miała czas to też go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten tag, muszę go koniecznie zrobić! :) Maska Biovax na moich włosach sprawdziła się słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ten tag jest genialny ;) Niestety większości z tych kosmetyków nie znam, muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie szukałam takiego rozwietlacza, super, dzieki za notkę ;)

    P.S. Przepraszam, że tak dawno nie odwiedzałam Twojego bloga :/ dzisiaj nadrabiam ;) Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super tag, uwielbiam kosmetyki z MAC'a:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam już dziś ten Tag-świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz widzę taki tag, oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię ten podkład z rimella :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny tag, w sumei peirwszy jaki tego typu widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gdzie kupiłaś ten peeling Yoiskine? szukam go i nie mogę go znaleźć... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SuperPharmie jakiś czas temu, chyba nie ma tej marki w drogeriach typu Rossmann czy Natura.

      Usuń
  35. fajny pomysł z takim postem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie :)
    Niektórych z rych kosmetyków nie znałam
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny tag!:) Miałam kiedyś próbkę podkładu wake me up, ale to było dawno.. Mam ochotę znów spróbować, on dość dobrze kryje, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem dosyć dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeżeli szukasz dobrego podkładu rozświetlającego to polecam L'oreal Lumi Magique :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również zostałam otagowana i w końcu muszę się wziąść w garść i zrobić ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopiero teraz znalazłam Twój komentarz z linkiem do tej notki - i to w spamie. Nie wiem czemu tak się dzieje :\ W każdym razie bardzo fajnie, że wrzuciłaś tag też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)