sobota, 18 maja 2013

Lakier VIPERA High Life nr 853


Taki odcień różu marzył mi się od dawna. Na tyle różowy, że nie pozostanie niezauważony, a jednocześnie wystarczająco stonowany, żeby nie rzucał się za bardzo w oczy.
Piękny kolor i szalenie podoba mi się na moich paznokciach.
Lakier znajduje się w eleganckiej buteleczce, charakterystycznej dla całej serii High Life. Początkowo myślałam, że High Life to nazwa tego koloru – byłaby bardzo trafna. Niestety lakier ma tylko numer, naprawdę szkoda, że producent nie pokusił się na nadanie bardziej wyrafinowanych nazw tym cudeńkom.
Pędzelek jest mały i wąski, ale bardzo wygodnie się nim operuje. Dwie warstwy lakieru dają pełne krycie.
Jak wam się podoba? :)





  
 
Cena: 8,49 zł / 9 ml
Dostępność: drogerie, stoiska Vipera, sklep internetowy (klik klik)

49 komentarzy:

  1. łał bardzo delikatny, słodki i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny i delikatny, u mnie by sie sprawdzil tylko w wyjatkowych okolicznosciach do eleganckiego stroju, ns co dzien bardziej szaleje z kolorami;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to różnie, czasem lubię poszaleć, a czasem mam ochotę na takie stonowane kolorki :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie kryje:) delikatny róż - pięknie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień, szkoda, że nie ma mocniejszego połysku

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień - ładnie komponuje się z odcieniem Twojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż - mam do niego słabość, zwłaszcza tak delikatnego i kremowego... Piękny kolor i świetnie prezentuje się na paznokciach. Muszę się zaopatrzyć w taki odcień, bo w szafce mam jedynie mocniejsze odcienie;) A gdyby tak krył przy jednej warstwie? - ah, wtedy bym go pokochała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podobają mi się takie kolory :) ale nie błyszczy się... Taka satyna :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten róż, taki delikatny i naturalny, będzie świetnie wyglądał na opalonych dłoniach latem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ;) Taki delikatny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, naturalny kolor. Nude jakich mało...lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor a Twoja płytka paznokcia ma ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor ;) Ślicznie się prezentuje na paznokciach :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że aż dwie warstwy :( I szkoda, że taki mało błyszczący, ale kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek :) Choć osobiście nie przepadam za takim na swoich pazurkach to u Ciebie się prezentuję bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest piękny, a nienawidzę jak pędzle są ogromne, dlatego to napewno na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest naprawdę piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! Strasznie mi się podoba! Wygląda bardzo elegancko na pazurkach, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam, Optymistyczna

      Usuń
  20. Pikęny odcień! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor - lubię takie nosić na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się tak kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ten kolor :) Delikatny, ale ma to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, delikatny kolorek, ale nie lubię gdy lakiery mają takie satynowe wykończenie..:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny delikatny kolorek :) nie miałam nigdy nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny lakier. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zostałam "kupiona" tym lakierem bo uwielbiam takie odcienie różu - piękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny odcień! i przepiękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam różowe paznokcie, czy jasne czy ciemne, ale temu czegoś brakuje według mnie. Chyba też róż jest zbyt przybrudzony, ale od czasu do czasu czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ŚLICZNY KOLOREK :))

    W ZASADZIE ZAWSZE PASUJE DO WSZYSTKIEGO :))

    I ŁADNE TWOJE PAZURKI :))

    POZDROWIANKA DZIĘKI ZA ODWIEDZINKI :))

    OdpowiedzUsuń
  31. wooow. świetne krycie! piękny różyk *.* i śliczne masz pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakier jest przepiękny ;) Idealny do pracy i na uczelnię!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wygląda na paznokciach, do tego ta ładna buteleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor, taki delikatny. Brakuje mi stonowanych odcieni, które będą dobrą bazą do zdobień. Ten lakier by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny kolor - bardzo takie lubię, ale nie podoba mi się buteleczka strasznie dużo miejsca zajmuje, a ja mam ograniczona przestrzeń na lakiery

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Vipery mam lakier o nr 804 taki morski fajny :) Bardzo go lubię szybko schnie, długo się trzyma i łatwo się aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny nudziak:D aż szkoda że ja obgryzam:x

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny, delikatny :) a efekt na paznokciach taki... satynowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)